17 06 2021
326

کارگاه آموزش EndNote برای مدیریت منابع در متون علمی

1400/03/27

 این کارگاه در تاریخ 26 و 27 خرداد 1400 با حضور 20 نفر از عزیزان علاقه‌مند از سراسر کشور توسط انجمن علمی دانشجویی کشاورزی و کارآفرینی برگزار گردید.

امروزه جهت بازنماندن از رقابت فعالیت های پژوهشی و دانشگاهی، یکی از نرم افزارهایی که در نگارش و ویرایش متون علمی مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار EndNote است. دانشجویان در هر مقطعی از دوران تحصیل خود، جهت نگارش پایان نامه و ویرایش منابع، به این نرم افزار نیاز پیدا خواهند کرد. در صورت آشنایی با این نرم افزار می توانند تمامی منابع را به صورت منسجم و براساس سبک های نگارشی ژورنال ها و دانشگاه محل تحصیل خود وارد نمایند.

لذا این کارگاه با سرفصل های: آموزش مدیریت و ارجاع دهی منابع در مقالات علمی و پایان نامه ها با استفاده از نرم افزار EndNote و همچنین ارائه مثال از بررسی و ایجاد سبک نگارش (Style) در ژورنال ها و مجلات علمی، با استفاده از همین نرم افزار برگزار شد.

 

 این کارگاه در تاریخ 26 و 27 خرداد 1400 با حضور 20 نفر از عزیزان علاقه‌مند از سراسر کشور برگزار گردید آموزش مدیریت و ارجاع دهی منابع در مقالات علمی و پایان نامه ها با استفاده از نرم افزار EndNote و همچنین ارائه مثال از بررسی و ایجاد سبک نگارش (Style) در ژورنال ها و مجلات علمی، با استفاده از همین نرم افزار . شرح درخواست :   امروزه جهت بازنماندن از رقابت فعالیت های پژوهشی و دانشگاهی، یکی از نرم افزارهایی که در نگارش و ویرایش متون علمی مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار EndNote است. دانشجویان در هر مقطعی از دوران تحصیل خود، جهت نگارش پایان نامه و ویرایش منابع، به این نرم افزار نیاز پیدا خواهند کرد. در صورت آشنایی با این نرم افزار می توانند تمامی منابع را به صورت منسجم و براساس سبک های نگارشی ژورنال ها و دانشگاه محل تحصیل خود وارد نمایند.

آخرین اخبار