دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در پیامی نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی خونی تازه در رگ‌های امّت اسلام دمید.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه در پی عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد. در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ

«دوران بزن و دررو تمام شده است» امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)

 

در این روزها که قلب‌های همه آزادگان جهان در غم شهادت فرماندهان مقاومت ماتم زده است، شنیدن ‏‏اخبار غرورآفرین نبرد مجاهدان جبهه‌ همیشه سرافراز مقاومت علیه اسرائیل غاصب، خونی تازه در رگ‌های امّت اسلام دمید و کام همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرد.

شامگاه سه‌شنبه 10 مهر ماه 1403 لحظاتی ماندگار در تاریخ افتخارات جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و حمله موشکی گسترده فرزندان برومند امام خامنه‌ای (حفظه الله) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله رهبر کبیر حزب‌الله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

مستکبران و ایادی آنها در منطقه، صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران را توهم قدرت خود فرض نمودند، غافل از آنکه امتحان اراده ملّت بزرگ ایران، عاقبتی ویرانگر و پشیمان‌کننده برای آنها رقم خواهد زد.

عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای جمهوری اسلامی ایران و منطقه و پاسخ قاطع به تجاوزات دشمن صهیونیستی صورت گرفت و این حمله بخشی از آن چیزی است که دشمن اشغالگر مستحق آن بود.

این پیروزی عزتمندانه را به محضر فرماندهی معظّم کل قوا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه همیشه قهرمان، ملّت بزرگ ایران و جبهه مقاومت اسلامی تبریک عرض می‌نمایم. پاسداران سلحشور میهن اسلامی بدانند که ملّت بزرگ ایران و فرزندان اسلام در سراسر جهان به شما‏‎ ‎‏غرورآفرینان همیشه در میدان افتخار می‌کنند.

 

محمّدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی


 


 

آخرین اخبار