429

مسابقۀ بزرگ کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده»

 

ستاد اقامه نماز کشور مسابقه بزرگ «کتابخوانی نماز» را برگرفته از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» نوشته حجت الاسلام سید جواد بهشتی برگزار می‌کند.

 

زمان: 15 آذر ماه لغایت 12 بهمن ماه 1400

 

این مسابقه در گروه سنی 15 سال به بالا مصادف با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام برگزار خواهد شد. 

 

علاقه‌مندان می‌توانند در دو قالب شرکت‌کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی به صورت مجازی شرکت کنند.

 

سامانه جامع برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد (محراب) به نشانی  mehr.Namaz.ir  در مدت تعیین‌شده برای شرکت‌کنندگان فعال خواهد بود.

 

نتایج مسابقه در تاریخ 26 بهمن مصادف با میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده اعلام خواهد شد. از میان شرکت‌کنندگانی که به تمامی گزینه‌های مسابقه پاسخ صحیح داده‌اند به قید قرعه به 110 نفر کارت هدیه 2/500/000 ریال از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

شرکت کنندگان می‌توانند کتاب مسابقه را به روش‌های زیر دریافت کنند:

1) نسخه فیزیکی کتاب با 50% تخفیف به قیمت 120/000ریال از طریق فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir و یا ستادهای اقامه نماز استان های سراسر کشور

2) نسخه الکترونیکی کتاب با 80% تخفیف به قیمت 50/000 ریال قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir


شناسه : 1715628

آخرین اخبار