فراخوان نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید) - معاونت فرهنگی

207

فراخوان نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید)

اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، در راستای شناسایی و حمایت از استعدادهای دانشجویی، نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور را برگزار می‌کند.

این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی، تقدیر و پرورش استعدادهای جوان حوزه فیلم کوتاه و عکس و همچنین در جهت افزایش نشاط اجتماعی میان دانشجویان سراسر کشور با رقابت در یک عرصه فرهنگی و هنری، در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد.
بخش های مختلف این جشنواره شامل فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه در موضوعات اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و زیست دانشجویی است.

مهلت ثبت نام: تا ۱۰ اسفندماه

مهلت ارسال آثار: تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ 


اهداف راهبردی این دوره جشنواره: 

- شناسایی و معرفی دانشجویان خلاق و مستعد در زمینه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس

- ایجاد زمینه حمایت از آنان، تقویت پویایی و نشاط در فضای عمومی نهاد دانشگاه به‌عنوان یکی از عوامل بازدارنده از آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی به ویژه اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان‌ها 
 

این جشنواره در موضوعات آزاد، ویژه (پیشگیری از اعتیاد و روان‌گردان‌ها) و زیست دانشجویی و الزامات آن و درچهاربخش فیلم کوتاه، فیلم‌های صدثانیه‌ای، فیلمنامه و عکس برگزار می‌شود.


گفتنی است علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در جشنواره و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.omidfestival.ir مراجعه کنند.

 

جهت دریافت  فراخوان نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور اینجا کلیک نمایید.

جهت دریافت دستورالعمل نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور اینجا کلیک نمایید.

 

 

شناسه : 1008424

آخرین اخبار