11 08 2020
745

فراخوان سومین دوره جشنواره سراسری «ترنم الهی»

1399/6/15

سومین دوره جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» به منظور کشف و شکوفایی استعدادها و سوق دادن فعالیت های آنان به آثار هنری نمازی و نیز افزایش سطح آگاهی نوجوانان نسبت به معارف نورانی نماز برگزار می شود.
 

این دوره از جشنواره به صورت غیرحضوری و ویژه پسران  در ۲ گروه سنی ۹ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۸ برگزار می شود.

 

 محورهای جشنواره:

نماز (جایگاه، ضرورت، آثار) و افعال (اذان، قنوت، رکوع و سجود)، پیوند نماز با مسجد، انقلاب، شهادت، پیوند نماز با خانواده، تعلیم و تربیت، پیوند نماز  با احیای ارزش‌های اخلاقی، دینی و ملی  و همچنین عبادت، نیایش و ستایش 

 

 تمام آثار راه یافته به مرحله انتخاب در صفحه اینستاگرام جشنواره «ترنم الهی» منتشر شده و گروه‌های سرود منتخب  تلاش خود را برای هر چه بیشتر دیده شدن آثار خود در بستر فضای مجازی انجام خواهند داد که دبیرخانه متناسب با تعداد بازدیدها و پسندهای هر اثر به دو گروه برتر از نگاه مردم هدایایی اهداء خواهد شد.

مهلت ارسال آثار: تا ۱۵ شهریور ماه 1399

 

نحوۀ ارسال آثار:

علاقه مندان باید آثار خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس taranome.elahi@chmail.ir و یا در پیام رسان های تلگرام، ایتا و سروش با شماره فضای مجازی 99395991591 یا ایدی taranome_elahi@ ارسال کنند.
 

ثبت نام:

گروه‌های سرود باید تا پایان مرداد سال جاری نام گروه خود را به شماره پیامک 6699999163 ارسال نموده و پس از دریافت لینک ثبت نام و آیین نامه فنی، اقدام به تکمیل فرم شرکت در جشنواره کنند.

آخرین اخبار