200

سی و سومین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی برگزار شد.

سی و سومین جلسۀ شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی روز یکشنبه 29 دی ماه 1398 در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین قلندری مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به قرائت و شرح حدیثی با مضمون ولایت­ پذیری پرداختند و دراین­ باره بیانات ارزشمندی را ایراد فرمودند.

سپس دکتر تفکری مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گزارشی از انتخابات برگزار شدة نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیتة ناظر بر نشریات دانشگاه که در تاریخ 26 آذر ماه 98 برگزار شده بود  به سمع و نظر اعضای شورای فرهنگی رساندند و افزودند پس از انجام روندهای قانونی سرانجام خانم هانیه معیری­ منش و آقای ارسلان ویسی به­ عنوان اعضای اصلی و آقای علی نیک خواه قمصری به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند. 

در ادامه دکتر علی پوریانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تشکر از حضور اعضای جلسه، بر لزوم فعال ­شدن ظرفیت­ های کم فعال ­تر در حوزۀ فرهنگی مانند شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای هم اندیشی اساتید اشاره نمودند و بر این موضوع تأکید نمودند.

پس از تبادل نظر بین اعضای شورای فرهنگی دربارة محورهای از پیش تعیین شده، آقای دکتر علی اکبر محسنی، آقای دکتر شهریار همتی و آقای دکتر عباس حاج زین العابدینی به عنوان اعضای هیأت علمی کمیتة ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاه انتخاب شدند.


شناسه : 1008196

آخرین اخبار