سرپرست دانشگاه رازی در اولین روز کاری سال ۱۴۰۱ با جمعی از اعضای هیأت علمی و یاوران هیأت علمی دانشگاه دیدار کرد.

سرپرست دانشگاه رازی، در اولین روز کاری سال 1401، با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه، پس از زیارت مزار لاله‌های گمنام و نثار فاتحه به روح ملکوتی آنان، با جمعی از معاونان، مدیران، رؤسای مراکز، اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر محمدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه در این دید و بازدید صمیمانه، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفضیلت رمضان به خانواده بزرگ دانشگاه رازی، سالی پر از موفقیت و شادکامی برای همگان آرزو داشت و بر تلاش و مجاهدت روزافزون برای تحقق شعار سال (سال تولید، دانش‌ بنیان و اشتغال‌آفرین) تأکید نمود.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین جواد افشار نجفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت و قبولی طاعات و عبادات همگان در سخنانی اظهار داشت: همانگونه که خداوند متعال طبیعت را به گونه‌ای آفرید که هر سال لباس جدیدی به تن می‌کند و دوباره زنده می‌شود و به آن فرصت رشد و نمو دوباره‌ای می‌دهد؛ این شرایط با مقارن شدن با ماه مبارک رمضان برای انسان‌ها پدید آمده است.


 

وی افزود: خداوند متعال ماه مبارک رمضان را مانند فصل بهار قرار داد تا کسانیکه خواهان تغییر و تحول درونی خود هستند، این فرصت را داشته باشند و خداوند را شکرگزار هستیم که امسال بهار قرآن مقارن با بهار طبیعت شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد افشار نجفی بر بهره‌گیری از برکات و نعمات معنوی ماه پرفضیلت رمضان‌المعظم تأکید کرد و گفت: این ماه فرصتی ارزشمند برای رشد و تعالی انسان است و امیدوارم بتوانیم مانند بهار طبیعت از بهار قرآن بهره ببریم.

در این دیدار، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از اساتید و یاوران علمی حضور داشتند.

آخرین اخبار