08 11 2020
185

دومین جلسه برخط مجمع دانش‌آموختگان دانشگاه رازی برگزار می‌شود

1399/8/20

دومین جلسه مجمع انجمن دانش ­آموختگان دانشگاه رازی به صورت برخط، ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود و دانشگاه رازی منتخبین اولین انجمن دانش آموختگان خود را در پایان این مجمع و در فرآیند انتخابات مجازی تعریف شده خواهد شناخت.

 به اطلاع دانش‌آموختگان دانشگاه رازی می­‌رساند؛ پیرو آیین‌نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تاسیس انجمن دانش‌آموختگان، این مهم در دستور کار باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی قرار گرفت.

در همین راستا و نظر به لزوم رعایت زمان بندی ذکر شده در آیین‌نامه ابلاغی و عطف به شرایط موجود کشور اولین مجمع دانش آموختگان دانشگاه رازی در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مهرماه سال جاری بصورت مجازی برگزار گردید  که عطف به آیین نامه مذکور، برگزاری انتخابات مجمع دوم در دستور کار قرار گرفته است و  دانشگاه رازی منتخبین اولین انجمن دانش آموختگان خود را در پایان این مجمع و در فرآیند انتخابات مجازی تعریف شده خواهد شناخت.

با توجه به لزوم احراز هویت دانش آموختگان فرآیند ثبت‌نام جهت شرکت در مجمع برخط تا ۱۹ آبان ماه در جریان خواهد بود و شرکت در این مجمع برای تمامی دانش‌­آموختگان دانشگاه رازی میسر می‌باشد.

پیش­‌نویس اساسنامه این انجمن توسط باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی و دبیرخانه انجمن دانش‌آموختگان تهیه و تدوین گردیده است که علاقه‌مندان باید با علم کامل به مفاد اساسنامه، از طریق لینک زیر جهت ثبت‌نام در مجمع اقدام نموده و همچنین از اینجا پیش‌نویس اساسنامه انجمن دانش‌آموختگان را دریافت نمایند.

لینک ثبت‌نام در مجمع دانش آموختگان:

http://razi.polink.ir/Registering/RegisteringForm/۴۷

راه ارتباطی:

باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی @raziuniversity

دبیرخانه انجمن دانش‌آموختگان رازی  @graduated_razi

آخرین اخبار