برگزاری یادواره شهداء - معاونت فرهنگی

296

برگزاری یادواره شهداء

به همت  بسیج اساتید،کارمندی و دانشجویی دانشگاه رازی  محفل  یادواره شهداء  با حضور اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاههای استان  در روز  شنبه ۷ دی ماه سال جاری   در محل سالن شهید شهریاری دانشکده علوم برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یوسفی (مسئول اسبق دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه و فعلی سپاه استان البرز )  ضمن  اشاره به پیشرو بودن دهه بصیرت از هوشیاری و بصیرت مردم در مقابله با فتنه ها تقدیر کردند و افزودند: امروزه ملت ما به پشتوانه همین مردم انقلابی در تمام عرصه ها حضور چشم گیری دارد ، تمام دنیا با مردم ما وارد جنگ شده اند تا این اتحاد را از بین ببرند اما خداوند مانع عملی شدن این توطئه هاست چرا که نور بصیرت را در دل مردم عزیز ما روشن کرده است.

در ادامه افزودند: مشکلات اقتصادی، اختلاس، حقوق های نجومی ، استفاده از رانت ها و قضایای ژن خوب و... واقعا امان مردم را بریده است دشمنان کلی برنامه ریزی و هزینه می کنند تا در صورت بروز هر حادثه ای از آب گل آلود ماهی بگیرند ،بنابراین مسئولین باید بهانه به دست بیگانگان ندهند، در این قضایا هم  در قالب اعتراضات مردمی  دشمنان به میدان آمدند و خسارت های زیادی به ادارات و دستگاهها زدند و سعی بر کشته سازی داشتند، اما باز مردم با بصیرت ما   با توجه به اینکه از این گرانی هاو تغییر  ناگهانی قیمت بنزین و... ناراحت بودند  حسب فرمان رهبری فرزانه ،صف خود را از اشرار جدا کردند و فتنه در نطفه خاموش شد.

شهدای بسیاری برای اقتدار ایران عزیز جان خود را فدای اسلام کرده اند،شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت همه و همه میراثی ماندگار برای ما به جا گذاشته اند و آن بصیرت و گوش به فرمان ولی فقیه و مطیع امر او بودن است وما باید به خوبی از این میراث که با خون خود به دست ما رسانده اند دفاع کنیم.

در پایان از خانواده شهید مدافع امنیت شهید ایرج جواهری و شهید مدافع حرم شهید مهدی نوروزی تجلیل بعمل آمد.

 

 

شناسه : 1008303

آخرین اخبار