226

نشست مشترک مسئولان فرهنگی دانشگاه رازی با رئیس پارک علم و فناوری استان برگزار گردید.

این نشست روز یکشنبه 8 دی ماه 1398 به دعوت حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و میزبانی باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر طهماسب علیپوریانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیرمقدم و به فال نیک­ گرفتن این دیدار به بیان دغدغه­ ها و مسئولیت­ های دانشگاه به ­ویژه در حوزه فرهنگی پرداخته و لزوم تقویت حوزه اجتماعی دانشگاه با همکاری نهادهای خارج دانشگاه را از ضرورت­ های حال­ حاضر برشمردند.

نگاه ویژه به مشارکت دانشجویان، ضرورت­ ها و الزامات تحقق انجمن­ های علمی مسئله محور، تعریف سازوکار مشخص در تعاملات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با پارک علم­ و­فناوری و استفاده از ظرفیت ­های بالقوه هر دو نهاد به­ ویژه باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی از جمله مواردی بود که به ­آن اشاره گردید.

در ادامه سرکارخانم دکتر خان­ احمدی رئیس پارک علم­ و ­فناوری ضمن مشترک خواندن دغدغه ­های دانشگاه به ­ویژه در حوزه فرهنگی و تأکید ویژه بر لزوم تعامل بیشتر با دانشگاه خاصه در حوزه علوم­ انسانی به بیان گزارشی از روند حمایت از ایده ها در پارک علم ­و­ فناوری پرداختند.

تاکید بر حوزه آموزش ­های فنی­ و ­اقتصادی، تسهیلات قابل اعطا به تیم ­های دانشجویی، تسهیل در فرآیند صدور مجوزها و همکاری مشترک در برگزاری رویدادها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست از جانب رئیس پارک علم و­فناوری بود

ایشان همچنین با تشریح وجه تسمیه "پارک" که به فضایی مبتنی بر هم افزایی افراد اطلاق شده است حضور دانشگاه در یک ساختار تعاملی با پارک علم ­و ­فناوری را یک ضرورت خوانده و خواستار مشارکت بیشتر دانشگاه در زمینه شبکه­ سازی و نهادسازی گردیدند.

در پایان مقرر گردید جلسه ­ای تخصصی پیرامون تدوین زمینه­ های مشترک همکاری در محل پارک علم­ و ­فناوری در هفته جاری برگزار گردد و نتایج آن جلسه در یک جلسه رسمی منجر به تفاهم نامه ­ای مشترک گردد.

 

 


شناسه : 1008560

آخرین اخبار