174

سومین جلسه «ایده مارکت کسب و کار در فضای مجازی» در دانشگاه رازی برگزار گردید.

سومین جلسه «ایده مارکت کسب و کار در فضای مجازی» به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی روز شنبه 7 دی ماه 1398 برگزار گردید.

در این جلسه که پیرامون طرح باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی در قالب برگزاری ایده مارکت کسب و کار در فضای مجازی برگزار شد نمایندگانی از  پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و همچنین اداره ورزش و جوانان بعنوان متولی اصلی طرح حمایت از اشتغال جوانان در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر طهماسب علیپوریانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن قدردانی از اعتماد مجموعه­ های استانی به توان اجرایی و ظرفیت شکل گرفته در دانشگاه به لزوم اعتمادسازی و هم­ افزایی بین مجموعه­ های استانی که دارای هدف مشترک هستند اشاره نمودند. و تمرکز بر خروجی طرح­ ها را نکته حائز اهمیت ­تری نسبت به رویه های اجرایی برشمردند.

در ادامه به تشریح فرآیند نگارش طرح، آسیب­ شناسی استارت­ آپ های مشابه و بیان شاخص های یک  رویداد کارآفرینی موفق به بیان وجوه متمایز کننده این طرح نسبت به سایر استارت­آپ های مشابه پرداخته شد.

همچنین دفاع از کلیات طرح، هزینه ­های در نظر گرفته شده و شیوه تجاری­ سازی ایده ها و استفاده از تبلیغات به شیوه غیرسنتی و تاکید بر حوزه حمایت جامعه تخصصی و آموزش جامعه مبتدی شرکت کننده در این رویداد از سایر مباحث مطرح شده از جانب باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی بود.

اصلاح برنامه زمان­بندی، تعیین مسئولیت ­ها، شفافیت بیشتر اعتبار­سنجی طرح­ ها از جمله مواردی بود که نمایندگان پارک علم و فناوری در این جلسه مطرح نموده وضمن ابراز رضایت و قدردانی از برگزاری این نشست به بیان ظرفیت­ های موجود در پارک علم و فناوری جهت افزایش بهره وری اجرایی و عملیاتی این طرح پرداختند.

در پایان مقرر گردید جلسات تا رسیدن به طرحی جامع جهت ارائه به وزارت ورزش و جوانان بصورت گردشی بین نهادهای همکار در این طرح ادامه داشته باشد.

 

 

 


شناسه : 1008575

آخرین اخبار