31 08 2020
374

جشنواره تابستان مجازی دانشگاه رازی (جهش)

این رویداد که به همت باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی در قالب رویداد های مختلف و متنوع در شهریورماه سال جاری بصورت مجازی برگزار خواهد شد. این طرح در قالب نمایشگاه آثار، مجموعۀ همایش­ ها، دوره و کارگاه­ های آموزشی، مسابقات، سمینار و راستای تداوم فعالیت­ های فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان و هم­چنین شرایط ایجاد شده به سبب شیوع ویروس کرونا که امکان اجرای فیزیکی فعالیت­های دانشگاهی را با بحران جدی مواجه کرده ­است، در نظر گرفته شده­ است.  ایجاد انگیزه، ایجاد فرصت تعامل، بهبود ارائه خدمات میان دانشگاه و جامعه، ایجاد بستر مناسب جهت هدفمندسازی استفاده از اوقات فراغت، فرصت مناسب جهت آشنایی با حرفه­ ها و مشاغل گوناگون، ایجاد فضای مناسب جهت انجام فعالیت­ های مشارکتی و گروهی همراه با ایجاد فضای شور و نشاط در محیطی متفاوت تر از فضای فیزیکی دانشگاه، از جمله اهداف جشنوارۀ حاضر است که در قالب فضای مجازی، طراحی و تدوین شده است.

علاقمندان به شرکت در رویدادهای این جشنواره می توانند از طریق لینک Hoonel.com/razi اقدام به ثبت نام نموده و ضمن شرکت در برنامه ها از گواهی الکترونیکی شرکت در رویدادها نیز برخوردار شوند.

همچنین علاقمندان می­ توانند جهت بازدید از آثار دانشجویان دانشگاه رازی (شامل نمایشگاه عکاسی و نقاشی) از طریق لینک Isic.ir/razi  اقدام نمایند.

آخرین اخبار