سوّمین دورۀ کنگرۀ شهدای دانشجوی استان کرمانشاه 13اسفند ماه به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی کنگرۀ شهدای دانشجو، ستاد راهیان نور و راهیان پیشرفت، یکم اسفندماه 1401 با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان، مسئول بسیج دانشجویی و مسئولان ستاد راهیان نور استان، در سالن جلسات حوزۀ ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، اعضای حاضر پیشنهادات و نقطه‌نظرات خود را پیرامون برنامه‌های دومین کنگره استانی شهدای دانشجو و همچنین اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور بیان کردند.

در این نشست؛ دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه رجب و قدردانی از حضور مدعوین در این جلسه، در سخنانی، خواستار انسجام نهادها و دستگاه‌های ذیربط برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره استانی شهدای دانشجو شد.

رئیس دانشگاه رازی افزود: به یاری خداوند متعال، سوّمین دورۀ کنگرۀ شهدای دانشجوی استان کرمانشاه 13 اسفند ماه 1401با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانشجویان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

دکتر احمدی یادآور شد: شهدای دانشجو آیینه تمام‌نمای معرفت و دانش‌آموختگان مکتب عشق و ایثار و مظهر شجاعت، آزادگی و از خودگذشتگی هستند و همه باید در نهادینه کردن فرهنگ و ایثار و شهادت تلاش کنیم.

همچنین آقای امجدیان مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: سوّمین دورۀ کنگرۀ شهدای دانشجوی استان کرمانشاه به همت قرارگاه شهید علم الهدی 13 اسفند ماه به میزبانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید والامقام در راستای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب تقدیم کرده که 86 نفر از این شهیدان والامقام دانشجویان راه علم و حق هستند.

آخرین اخبار