دانشگاهیان دانشگاه رازی با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند.

دانشگاهیان دانشگاه رازی، 17 فروردین ماه 1403 در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند.

در این راهپیمایی که از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، هیأت رئیسه، مدیران، اعضاء هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به همراهی برخی از خانواده‌های آنان حضور داشتند.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در حاشیه مراسم راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس که با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان برگزار شد؛ با درود به روح مطهر شهیدان و امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره) و با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی) و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، در سخنانی، روز قدس را نقطه عطف در مبارزه با صهیونیسم عنوان کرد.

دکتر احمدی روز جهانی قدس را نماد مبارزه با صهیونیسم و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: قدس از آن مسلمانان است و از آن مسلمانان باقی خواهد ماند و همه وظیفه داریم تا احقاق حقوق مسلمانان در میدان مبارزه حضور داشته باشیم.

رئیس دانشگاه رازی ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، خواستار واکنش جدّی جامعه جهانی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین شد.

وی با قدردانی از همه دانشگاهیان که با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، با آرمان‌های والای انقلاب تجدید میثاق نموده‌اند، گفت: بدون‌شک جمهوری اسلامی ایران با وجود شما جوانان غیور، مؤمن و همیشه در میدان با افتخار مسیر تعالی، پیشرفت و بالندگی را ادامه خواهد داد.

دانشگاهیان در کنار مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه با حضور در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، پیرو خط رهبریم و... ضمن محکوم کردن سیاست‌های رژیم صهیونیستی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از پاسداران انقلاب اسلامی شد را محکوم کردند.

حضور گسترده دانشگاهیان در مراسم روز جهانی قدس و همصدایی با آحاد ملّت شریف ایران اسلامی در مبارزه با صهیونیست، قرائت قطعنامه روز جهانی قدس و شرکت در نماز جمعه، پایان بخش این نمایش قدرت مردمی و انقلابی بود.

آخرین اخبار