بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ؛[۴]با آنها پيكار كنيد كه خداوند آنان را به دست شما مجازات مي‌كند و آنها را رسوا مي‌سازد و سينه گروهي از مؤمنان را شفا مي‌بخشد (و بر قلب آنها مرهم مي‌نهد).»


سلام بر شهیدان مقاومت ، سلام بر چهره ی برجسته ی مقاومت ،شهید حاج قاسم سلیمانی،سلام بر ابو مهدی المهندس،سلام بر شهید همدانی و شهید صدر زاده ها ..

درود خداوند بر مجاهدین راه حق، بر مجاهدین جبهه مقاومت، بر جوانان شجاع و دلیر_ وطن دوست و مقاوم، حق طلب و ظلم ستیز_ فلسطین ، سرزمین مقدس مسلمین، قبله گاه اول آل الله.

درود بیکران بر جوانان آگاه و‌مقاوم، جوانانی که به حول و قوه ی الهی ، توانستند، در دل دشمن غاصب، رعب و هراسی ایجاد کرده و بار دیگر  آنان را از مقاومت و شجاعت خود آگاه سازند .

امروز ، رژیم غاصب ،نازشستی دیده است، اما این حتی ذره ای از خون های به ناحق ریخته شده را پاک نخواهد کرد.
همانطور که مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای عزیز فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، و‌گویا عجله دارند، و می‌خواهند سریع تر بروند.

باز هم حرکتی عظیم و با صراحت ، سوگ نابودی اسرائیل را برایشان ملموس تر و عینی تر جلوه داد .

امروز بار دیگر ،جبهه ی مقاومت ، حضور پرشور جنودالله را به گوش جهانیان رساند، تا مژده دهد ، جاء الحق نزدیک و زهق الباطل محقق خواهد شد ان‌شاءالله.

جوانان ایرانی، ضمن درود بیکران بر ملت غیور و خستگی ناپذیر فلسطین، حمایت خود را از ایشان اعلام کرده و آنان را بر مقاومت مضاعف ، دعوت و تشویق می‌نماید.
جوانان ایرانی تا پای جان ، در جبهه مقاومت ، و در راه آزاد سازی قدس مقدس ، همچون مرد میدان ،در میدان نبرد خواهند بود .

جنایتکاران صهیونیست هم بدانند، که پیروزی از آن شهیدانی ست که خونشان در سرزمین های اشغالی به ناحق ریخته شد ،اما صدای جاءالحق از قطره قطره خونشان به گوش می‌رسد ، و این شوق مقاومت تا از پای در آمدن رژیم کودک کش اسرائیل ، سینه به سینه خواهد چرخید .

والسلام علیکم و رحمه‌الله.
بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه

آخرین اخبار