7585
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی برگزار کرد؛

دورۀ تشکیلاتی شهید آرمان علی‌وردی

دورۀ تشکیلاتی شهید آرمان علی‌وردی از تاریخ 3 الی 5 اسفندماه 1401 با شرکت اعضای فعال تشکل جامعۀ اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی در تهران  و قم برگزار شد.

در روز اول، سینا پروائی دبیر جامعۀ اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی در افتتاحیۀ دورۀ تشکیلاتی شهید آرمان علی‌وردی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام که یک الگوی کامل برای جوان مؤمن انقلابی است به بیان اهمیت کار تشکیلاتی و ارائه گزارش عملکرد شورای مرکزی دفتر جامعه اسلامی کرمانشاه پرداخت.

در ادامۀ برنامه‌ها، کارگاه آموزشی جریان‌شناسی سیاسی و تحلیل وقایع روز با حضور مهندس محمّدرضا باهنر (عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام) برگزار شد.

کارگاه آموزشی جریان‌شناسی فرهنگی نیز دیگر کارگاه روز اول بود که با حضور حسین زینلیان (مشاور فرهنگی شهرداری تهران و دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان) با بررسی فضای حاکم بر محیط فرهنگی کشور و تأثیرات آن بر قشر جوان و نوجوان برگزار شد.

در روز دوم دوره، دانشجویان با سفر به شهر مقدس قم و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در همایش تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه به اندیشه علامه مصباح حضور پیدا کردند. 

در این همایش دانشجویان در کارگاه فرهنگی با موضوع «انقلاب اسلامی و ارتقاء اخلاق و  معنویت» با تدریس دکتر صفدر الهی‌راد و همچنین کارگاه فرهنگی اجتماعی با موضوع «نظم نوین جهانی و بیانیه گام دوم انقلاب» با تدریس دکتر فؤاد ایزدی حضور داشتند.


 

در روز پایانی دوره بعد از برگزاری کارگاه آموزشی «اصول کار تشکیلاتی»، دانشجویان ضمن بازدید از برج میلاد در اختتامیۀ جام بازی‌های الکترونیکی «جشنوارۀ آرمان» حضور پیدا کردند.


 

آخرین اخبار