بسم الله قاسم الجبارین

فَإِذَا جَآءَ وَعْدُ أُولَهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَاداً لَّنَآ أُوْلِى بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُواْ خِلَلَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْداً مَّفْعُولاً.

چون وقت انتقام اول فرا رسد بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند؛ و این وعده (انتقام خدا) حتمی است.

ما دانشجویان انقلابی استان کرمانشاه، این حادثه را به محضر مبارک امام منتقم، حضرت صاحب‌الزمان (عج)، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله)، ولی امر مسلمین جهان و ملت ایران، علی‌الخصوص خانواده شهدا تسلیت عرض نموده.

رژیم صهیونیستی برای خروج از بحران درونی خود و تضعیف روحیه جبهه مقاومت با تکیه بر جنگ رسانه‌ای و پمپاژ اخبار جنایتکارانه خود و حملات وحشیانه در غزه، حال دست به اقدامی سفاکانه زده و با هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به دنبال ایجاد رعب و نشان دادن آرایش تهاجمی خود می‌باشد. در حالی که حمله ناجوانمردانه رژیم تروریستی صهونیستی که نشانگر پایبند نبودن این رژیم به قوانین بین المللی و استیصال آن است.

در همین راستا متأسفانه در ماه‌های گذشته با وجود تعرضات رژیم سفاک صهونیستی به اهداف ایرانی که منجر به شهادت سرداران بزرگی همچون حاج صادق امیدوار و سردار محمدرضا زاهدی شده است. اما تا کنون پاسخی درخور، آنطور که باعث بازدارندگی شود دریافت نکرده است در حالیکه مطالبه رهبر معظم انقلاب در اتفاقات مشابه برخورد قاطع و پشیمان کننده بوده است.

مسئولین محترم و دلسوز انقلاب باید بدانند که این گونه از واکنش و پاسخ‌ها نه تنها از ورود به جنگ جلوگیری نمیکند بلکه سبب گستاخ‌تر شدن این رژیمِ حیوان صفت و ادامه تعرضات به مواضع جبهه مقاومت می‌شود؛ لذا باید جمهوری اسلامی با توجه به آرایش تهاجمی رژیم صهیونیستی در راهبرد دفاعی خود تجدید نظر نموده و با اتخاذ آرایش تهاجمی و ترکیبی، مرحله‌ای جدید در تقابل با رژیم صهیونیستی آغاز کند، چراکه عدم تغییر رویکرد سبب ادامه ترور‌ها خواهد شد.

اما روی دیگر سخن، به روی مسلمین جهان است.
تاکنون بیش از ۶ ماه از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی می‌گذرد و مع الاسف بیش از ۳۲ هزار انسان بیگناه به خاک و خون کشیده شده اند. در این ۶ ماه اخبار ناگواری همچون حادثه بیمارستان المعمدانی و شفا قلوب مسلمین جهان را خدشه دار نموده، اما همچنان بعضی از دولت‌های اسلامی به تجارت خود با خونریز صهونیستی ادامه می‌دهند که این عمل خلاف سیره و گفتار نبوی (ص) می‌باشد
که می‌فرمایند:
«هرکس فریادِ دادخواهیِ مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود، اما به یـاری آن مظلـوم برنخیزد، مسلمان نیست.»
لذا از همه مسلمین جهان خصوصاً ملت‌هایی که حکام کشورشان هنوز با این رژیم تبادلات تجاری دارند انتظار می‌رود که به این حدیث رسول الله لبیک گفته و حکام کشور‌های خود را مجبور به توقف تجارت کنند.

در پایان مجدداً تکرار میکنیم، حال که موضع مقام معظم رهبری (مدظله) پاسخی پیشمان کننده به این غده سرطانی می‌باشد از مسئولین امر انتظار می‌رود به این مطالبه رهبری و ملت آزاده ایران و جبهه مقاومت گوش داده و پاسخ پیشمان کننده‌ای به رژیم صهیونیستی داده تا دیگر مرتکب چنین غلطی نشود

و السلام علی عبادنا الصالحون

انجمن اسلامی دانشجویان تحول‌خواه دانشگاه رازی
هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) دانشگاه رازی کرمانشاه

آخرین اخبار