بیانیه حوزه ۳ کارمندی دانشگاه های استان کرمانشاه در حمایت از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان به رژیم صهیونیستی

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا رَمَيتَ إِذۡ رَمَيتَ وَلَٰكِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ ...(۱۷_ انفال)

صهیونیسم جهانی از نزدیک صدای غرش موشک ها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران را شنید و  قدرت تخریب و اصابت دقیق و نقطه زنی آنها را تجربه کرد.
آری ، جهان دست قدرت خدا را دید و دانست که "یدالله فوق ایدیهم"؛ همانگونه که امام و مقتدای ما قبلا وعده داده بود: «رژیم خبیث به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.»
بدون شک این ضربات تنها یک سیلی بود تا آمریکا، سگ هار منطقه را مهار کند تا از این به بعد مرتکب خطا و غلطی نشود؛ چرا که هر گونه تهدید و اقدام به پاسخ و... این بار از سوی نیروهای مسلح کشورمان قاطعانه تر و  با شدت بیشتر پاسخ داده خواهد شد.
ما دانشگاهیان کرمانشاه ضمن حمایت قاطع از پاسخ دلیرمردان نظامی کشورمان، اعلام می داریم تا پای جان، پای این نظام و انقلاب می مانیم چرا که از حاج قاسم یاد گرفتیم،اینجا حرم است و برای حفظ این حرم که نگهدارنده و پایه سایر حرم هاست باید همیشه هوشیار و آماده بود.
 دشمنان ما بدانند چنانچه دچار خطای محاسباتی شوند و دست به اقدام نابخردانه ای بزنند، این بار برای همیشه به قعر جهنم خواهند رفت و پهبادهای جمهوری اسلامی ایران، به فضل خدای متعال، طیر ابابیل خواهند شد و بر سرشان چون سجیل فرود خواهند آمد، ان شاءالله.

خیبر خیبر یا صهیون
جیش محمد قادمون

آخرین اخبار