بیانیه حوزه ۳ کارمندی دانشگاه‌های استان کرمانشاه در محکومیت جنایت جدید رژیم جعلی صهیونیستی که منجر  به شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه گردید:

بسم الله الرحمن الرحیم
اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد. با او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی‌شود حرف زد.
امام خامنه ای(مدظله العالی) ۱۳۷۰/۰۷/۲۷

بیش از ۶ ماه از اجرای عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم آن می گذرد و صهیونیزم جهانی اینک در باتلاق غزه گیر کرده و برای فرار از آن، دست به اجرای انواع و اقسام توطئه‌ها مثل نسل کشی در غزه زده است و هر روز شاهدیم که جنایت تازه ای در آنجا رقم می زند اما رژیم غاصب، خود به خوبی می داند که این قبیل اقدامات او راه به جایی نمی برد و نفس هایش به معنای واقعی کلمه به شماره افتاده است.
رژیم کودک کش صهیونیستی که از حمایت های همه جانبه آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای مرتجع عربی برخوردار است، در این مدت پا را بیش از حد و حدود خود فراتر گذاشته و در جدید ترین جنایت خود با نقض قوانین و معاهدات بین المللی در حمله هوایی به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه، دست به ترور مستشاران نظامی ایران زده است و در این حمله چندین تن از فرماندهان محور مقاومت را به شهادت رسانده است.
بدون شک جمهوری اسلامی ایران پاسخ این جنایت را در زمان و مکان مناسب خواهد داد و این حق پاسخ اقدام متقابل برای او محفوظ است.
اما چیزی که دشمن خبیث را عصبانی کرده، نزدیک بودن پایانشان است که به خوبی از آن اطلاع دارند و این پایان را از فریاد های مرگ بر اسرائیلی که در روز قدس سر داده خواهد شد، یقینا خواهند شنید.
ان شاء الله همه مسلمانان جهان بویژه ملت شهید پرور ایران اسلامی در روز جمعه پیش رو که مزین بنام روز جهانی قدس است بار دیگر ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، با آرمان های ملت مظلوم فلسطین تجدید بیعت می نمایند و به آنها اطمینان می دهند که تا آزادی قدس شریف کنارشان خواهند ایستاد.
در پایان ضمن محکومیت جنایات جدید رژیم کودک کش، شهادت سرداران رشید سپاه اسلام و همراهان دلاور آنان را به محضر امام زمان(عج)، امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده های گرانقدرشان تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد راه و مسیر شهادت همچنان ادامه خواهد داشت تا ان شاءالله ریشه فتنه که همان نابودی رژیم صهیونیستی است در منطقه خشک شود.
یقینا از خون پاک این شهدای عزیز ما هزاران چون زاهدی و حاجی رحیمی و... متولد خواهد شد و ملت ما بیدارتر از گذشته پا در صحنه خواهند گذاشت.

آخرین اخبار