229

بزرگترین رویداد فرهنگی دانشگاه رازی در سال ۹۸ افتتاح شد.

بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی دانشگاه، سوم بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور مسئولان، دانشجویان و اساتید در باشگاه دانشجویان دانشگاه آغاز به کار کرد.

دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن خیرمقدم به میهمانان اظهار داشت: بسیار خوشحالم در جمع دانشجویانی هستیم که به کارهای فوق برنامه علاقه دارند و امیدواریم که این شور و نشاط شما در زمینه‌های مختلف فعال و پایدار باشد.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا افزود: دانشگاه محیط زندگی شماست و هرچه قدر ما بتوانیم مولفه‌های مختلف زندگی را در اینجا بازتر کنیم و محیطی لطیف و دلنشین را برای شما مهیا کنیم، خوشحال و خرسندیم.

ایشان افزود: بسیار خوشحالیم که حوزه هنری دانشگاه رازی به این موضوع مهم نگاه و توجه ویژه‌ای داشته است و ما هم در کنار شما هستیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف و خدمتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

شایان ذکر است؛ در این رویداد بزرگ فرهنگی نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان در جشنواره دهم دانشگاهی «حرکت»، جشنواره هشتم دانشگاهی «رویش» و دومین جشنواره استانی «چرتکه» در قالب ۱۶ غرفه افتتاح شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان در بخش‌های صنایع دستی، هنرهای تجسمی، کارآفرینی، گردشگری، پوشاک ایرانی اسلامی، محصولات ارگانیک، سوغات و خوراکی‌های محلی ارائه شده است.

این نمایشگاه از سوم تا هشتم اسفند ماه از ساعت هشت صبح لغایت ساعت ۱۸ در باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی واقع در ساختمان گلستان فرهنگ و ادب پذیرای علاقه‌مندان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه : 1007801

آخرین اخبار