75448
افتخارآفرینی دانشگاه رازی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

درخشش انجمن‌های علمی و کسب رتبه اول در بخش دانشگاه برتر

اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حركت با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

دکتر محمدسجاد صیدی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اظهار داشت: مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حركت، ويژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی-دانشجویی سراسر کشور در روز سه‌شنبه 3 خرداد 1401 با حضور دکتر حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد‌علی اسلامی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مسئولان به میزبانی دانشگاه تهران برگزار گردید.

مدیر حمایت و  پشتیبانی فرهنگی دانشگاه افزود: رخداد کم‌نظیر در این مراسم؛ کسب رتبه اول توسط دانشگاه رازی در بین دانشگاه‌های برتر بود. اینکه دانشگاه رازی توانست در این جایگاه قرار گیرد نشان از توانایی‌ها و استعدادهای تحسین برانگیز دانشجویان خلاق و پرانگیزه این دانشگاه است. علاوه بر این، پنج افتخار دیگر توسط انجمن­های علمی دانشگاه کسب شد.

دکتر صیدی یادآور شد:  از دکتر علیپوریانی (معاون سابق فرهنگی و اجتماعی)، دکتر احسان امیری و دکتر محمد راستی ویس (مدیران پشتیبانی فرهنگی دانشگاه) که انجمن‌های علمی را بخوبی هدایت و راهبری نمودند و نیز از مجموعه باشگاه دانشجویان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی عناوین کسب شده توسط دانشگاه رازی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت را به شرح ذیل اعلام کرد:

1. کسب رتبه اول در بخش دانشگاه برتر

2. کسب رتبه اول در بخش انجمن برتر توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

3. کسب رتبه اول در بخش کارآفرینی توسط انجمن علمی دانشجویی ترویج و آموزش کشاورزی

4.کسب مقام شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی معماری

5. کسب مقام شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر توسط انجمن علمی دانشجویی ترویج و آموزش کشاورزی

6. کسب مقام شایسته تقدیر در بخش فعالیت خلاقانه توسط انجمن علمی دانشجویی ترویج و آموزش کشاورزی.

 

آخرین اخبار