7688
در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان؛

جشن بزرگ نیمه شعبان در دانشگاه رازی

جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور مسئولان، همکاران دانشگاهی و جمع کثیری از دانشجویان در دانشگاه رازی برگزار شد.

در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، جشن بزرگی با حضور مسئولان، همکاران دانشگاهی و جمع کثیری از دانشجویان، 15 اسفند ماه 1401 در قالب دو برنامه مجزا برای برادران و خواهران در دانشگاه رازی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد افشار نجفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی با تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، از حضور دانشجویان و سایر مسئولان در این مراسم قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج جوانان به ویژه در میان دانشجویان افزود: در ستاد ازدواج دانشگاهیان، راه‌اندازی‌ سامانه‌ «همرسان» با هدف سامان دادن ازدواج دانشجویان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین افشار نجفی افزود: سامانه‌ «همرسان» توسط ستاد ازدواج دانشگاهیان در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم واسطه‌گری برای ازدواج جوانان و کمک به انتخاب آگاهانه و عالمانه در چارچوب فرهنگ اصیل خانواده‌ ایرانی اسلامی راه اندازی شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی با آرزوی موفقیت و سعادت برای جوانان دانشجو ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های سامانه‌ «همرسان» منجر به ازدواج موفق و پایدار جوانان شود.

همچنین دکتر تورج زینی‌وند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه در سخنانی ابراز امیدواری کرد که ظهور مهدی موعود و تشکيل حکومت مهدوی هرچه زودتر تحقق یابد.

وی با تأکید بر اینکه باید با رفتار و گفتار خود در زمره منتظران واقعی ظهور قرار گیریم، افزود: شناخت امام زمان(ع)، محبت به امام، اطاعت از ولایت و تبعیت از خواسته‌های حضرت ولیعصر(عج) از وظایف منتظران واقعی ظهور است.

دکتر زینی وند همچنین به برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان اشاره کرد و از برگزاری مراسم و برنامه‌های شاد و مفرح برای ایجاد نشاط در بین دانشجویان و برگزاری اردوهای دانشجویی خبر داد.

اجرای استندآپ کمدی، شعرخوانی، دف زنی و مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی تعلق گرفت.

آخرین اخبار