دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه رازی در انسجامی مثال‌زدنی، با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بعد از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی، راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار کرمانشاه برگزار شد.

دانشگاهیان روزه‌دار دانشگاه رازی در انسجامی مثال‌زدنی، با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.

در این راهپیمایی، دانشگاهیان دانشگاه رازی در تبعیت از فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، حضور پررنگی از خود نشان دادند تا جواب دندان شکنی به تمام دشمنان باشد.

راهپیمایان با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "آمریکا عدوالله"، "اسرائیل عدوالله"، "روز جهانی قدس، یوم الله است یوم الله"، "ما ملت بیداریم؛ از اسرائیل بیزاریم" و... حمایت خود را از ملّت مظلوم فلسطین و انزجارشان را از جنایات رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری اعلام کردند.

دکتر نجف بیگلری استاد فرهیخته دانشگاه رازی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی قدس میراث گرانبهای امام راحل (ره) است؛ این روز ماندگار در تاریخ بیانگر اهمیت برقراری عدالت، مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم است.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که هر سال شاهد برگزاری باشکوه هرچه تمامتر راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور عزیزمان هستیم و امسال نیز بعد از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونا توفیقی حاصل شد که در این حماسه پرشور حضور یابیم و شاهد سیل جمعیت انسان‌های خداجو و عدالت خواه باشیم که در این مسیر ادای وظیفه نموده و این روز را گرامی داشتند.

گفتنی است؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه پایانی در مسجد جامع شهر کرمانشاه خاتمه یافت و مردم ولایتمدار به صورت منسجم در نماز جمعه عبادی-سیاسی به امامت حضرت آیت الله مصطفی علما شرکت کردند.

آخرین اخبار